Forum Index

Forum IndexFAQSearchMemberlistUsergroupsProfileRegisterLog in

Vaisseau géant aux abords du Soleil - 21 oct.

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> ENVIRONNEMENT -> Visites extra planétaire
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Advaita

PostPosted: Fri 25 Oct - 08:58 (2013)    Post subject: Vaisseau géant aux abords du Soleil - 21 oct. Reply with quote

UFO SIGHTINGS: NASA Mission Captures - Massive Cigar-Shaped UFO Seen Coming Out Of The Sun!

October 24, 2013 - SPACE - In the  following video, taken from NASA's multimedia archives, a massive unidentified flying object (UFO) can be seen coming out of the Sun.

The image was captured by NASA's Solar and Heliospheric Observatory (SOHO) LASCO 3. LASCO, which stands for Large Angle and Spectrometric Coronagraph Experiment, is one of several instruments on board the enormously successful SOHO mission, a project of international cooperation between the European Space Agency (ESA) and NASA.

See the original image HERE.

WATCH: Massive UFO coming out of the Sun.

http://massufosightings.blogspot.fr/2013/10/ufo-sightings-nasa-mission-capt…

Back to top
Publicité

PostPosted: Fri 25 Oct - 08:58 (2013)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Phoenix
Guest

PostPosted: Fri 25 Oct - 09:57 (2013)    Post subject: Vaisseau géant aux abords du Soleil - 21 oct. Reply with quote

Shocked
cette nuit, en rêve, le ciel se déchirait  a maintes endroits et des escadrilles galactique surgissaient de partout
sur la terre c’était la désolation, la mort et  la destruction  et moi je sautais de joie en leur faisant  des grands signes de la main ....
un peu débile , non Crying or Very sad Embarassed

Back to top
Yo

PostPosted: Fri 25 Oct - 10:11 (2013)    Post subject: Vaisseau géant aux abords du Soleil - 21 oct. Reply with quote

Non non pas débile, je ferais pareil  Wink  

Back to top
mag

PostPosted: Fri 25 Oct - 11:43 (2013)    Post subject: Vaisseau géant aux abords du Soleil - 21 oct. Reply with quote

vous vous rendez compte , que les humains en sont a attendre la destruction de la terre pour enfin voire la lumiere , nous n'avons memes plus peurs de la terreur qui pourrez surgir de l'ombre !
 Nous arrivons a la fin de la patience humaine , je crois , et qu'importe les consequences ,pourvue qu'au bout surgit l'amour .

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 14:32 (2019)    Post subject: Vaisseau géant aux abords du Soleil - 21 oct.

Back to top
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> ENVIRONNEMENT -> Visites extra planétaire All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation